Kérdések és válaszok

Raktáron található minden termék?

Raktáron található minden olyan termék, ami 24 órán belüli státuszként van feltüntetve. A többi termékünk 84 órán belül a külső raktáron elérhető.

 

A termék nem elérhető az adott méretben?

Mivel minden termékünk raktáron van, ezért (kinálatunkban csak korlátolt méretek elérhetők) Ezért javasoljuk, ha van lehetőség a kívánt méretű terméket bevásárlókosárba helyezni, tegye meg minél hamarabb.

 

Hogyan kezeljük a terméket?

A gyártói tanácsai alapján kell eljárni. A címkén megtalálja a kezelési útmutatót. Saját tapasztalatból azt tudjuk tanácsolni, hogy a termékeket kézben mossa, ne tegye a mosógépbe.

 

Mikor küldik a csomagomat?

A szállítási cégtől függ. A csomag 2-3 napon belül kreül kézbesítésre.

 

Minden ternék amít kínálnak, eredeti?

Igen, raktárunkon minden termék eredeti és licensz szerződéses joggal rendelkezik. A termék eredetiségével összefüggő információkat megtalálja a csomagolásban.

 

Lehetséges a termék személyes átvétele a webáruház székhelyén?

Jelen pillanatban ez nem lehetséges.

 

Hogyan fizethetek?

Fizetés előre utalással lehetséges számlánkra, vagy a PayU fizetési rendszeren keresztül. Utánvételi fizetésre is van mód.

Fizetés és szállítás

 

Hogyan válasszam ki a megfelelő méretet?

A termék méretét kiválaszthatja a mérettáblázat alapján, amit a termékleírásnál is megtalál. Ha nem tudja eldönteni a pontos méretet, hívjon minket a +36 206 263 139 számon és szívesen segítünk Önnek.

Mérettáblázat

 

Hétvégén is szállítanak?

Sajnos, csak munkanapokon van kiszállítás. Azaz hétfőtől - péntekig.

 

Mit csináljak, ha hibás termék érkezett?

Kérjük, hogy a terméket még futártól való átvételkor ellenőrizze, nem sérült-e. Abban az esetben, ha mégis sérült lenne, töltse ki a reklamációs űrlapot és vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon.

MenuX