Kérdések és válaszok
Raktáron van minden termék?
Raktáron van minden olyan termék, ami 24 órán belüli státuszként van feltüntetve. A többi termékeink 84 órán belüli és a külső raktáron elérhető.
A termék nem elérhető az adott méretben?
Mivel minden termékünk raktáron van, ezért (kinálatunkban csak korlátolt méretek elérhetők) Ezért javasoljuk, ha van lehetőség a kívánt méretű terméket kosárba helyezni, tegye meg minnél hamarabb.
Hogyan kezeljük a terméket?
A gyártói tanácsok alapján kell eljárni. A címkén megtalálja a kezelési útmutatót. Saját tapasztalatból azt tudjuk tanácsolni, hogy a termékeket kéz közt mossa, ne tegye a mosógépbe.
Mikor küldik a csomagomat?
A szállítási cégtől függ. A csomag 2-3 napon belül érkezik meg.
Minden ternék amít kínálnak, eredeti?
Igen, raktárunkon minden termék eredeti és licensz szerződéses joggal rendelkezik. A termék eredetiségével összefüggő információkat megtalálja a csomagolásban.
Lehetséges a személyes átvétel az e-shop székhelyén?
Jelen pillanatban ez nem lehetséges.
Hogyan fizethetek?
Fizetés előre utalással lehet számlánkra, vagy a PayU fizetési rendszeren keresztül. Utánvételi fizetésre is van mód.
Hogyan válasszam ki a megfelelő méretet?
A termék méretét kiválaszthatja a mérettáblázat alapján,amit a termékleírásnál is megtalál. Ha nem tudja eldönteni a pontos méretet, hívjon minket a +36 705874361 számon és szívesen segítünk Önnek.
Hétvégén is szállítanak?
Sajnos, csak a munkanapokon van kiszállítás. Azaz hétfőtől -péntekig.
Mit csináljak, ha hibás termékem érkezett?
Kérjük, hogy a terméket még futártól való átvételkor ellenőrizze, nem-e sérült. Abban az esetben, ha mégis sérült lenne, töltse ki a reklamációs űrlapot és vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon.